Gildia Pretorian

Perfect World MY Serwer Utopia

  • Nie jesteÅ› zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Tutaj mo¿esz wpisaæ tre¶æ og³oszenia.

#1 2010-12-12 06:05:40

 UryDziadJeden^^

Zbanowany

4978702
Zarejestrowany: 2010-12-11
Posty: 23

BH roomy 1-60

Room 1: W tym miejscu zaczynacie BH.
-Safe zone
-Wymiana mission emblem na fatal demonic cube. Mo¿liwe raz dziennie.
-Kiedy opuszczacie BH wszystkie itemy z nim zwi±zane (karty, kostki etc.) znikn± z inv.


Room 2: Digging of treasure boxes
-Safe zone
-Wykop 5 skrzynek
-We¼ questa od NPC i zacznij kopaæ.
-Poziom trudno¶ci: banalny


Room 3: Slaughtering Ground
-Safe zone
-Zabij 5 mobów
-We¼ questa od NPC i zacznij zabijaæ.
-Moby atakuje fizycznie, je¶li jeste¶ blisko, a magicznie, je¶li atakujesz z dystansu
-Poziom trudno¶ci: normalny


Room 4: Killing the Moles
-Safe Zone
-Zabij 10 mobów
-We¼ questa od NPC i zacznij zabijaæ.
-Wszystkie moby maj± [?] level, ale s± na hita dla ka¿dego lvl.
-Niski spawn rate.
-Poziom trudno¶ci: banalny


Room 5: Counting the Apples
-Safe zone
-Policz jab³ka (te kulki w powietrzu) i odpowiedz na pytanie.
-Najlepiej stan±æ w rogu i nacisn±æ alt+h
-Poziom trudno¶ci: raczej proste, chocia¿ kulki lataj± do¶æ szybko i ³atwo jakiej¶ nie zauwa¿yæ.


Room 6: Open sesame
-Safe zone
-Pierwszy pój bez NPC: zobaczysz tylko moba, który bije bardzo s³abo (ma jednak sporo hp i def).
-Nie dzia³aj± skille obronne (Bramble Array itp.).
-Kiedy mob padnie, pogadaj z NPC.
-Im wiêcej graczy, tym ³atwiej przej¶æ
-Poziom trudno¶ci: raczej ³atwy. Jednak poni¿ej 60 lvl nie polecam biæ solo. Lepiej poczekaæ, a¿ kto¶ jeszcze trafi, nie czeka siê d³ugo.


Room 7: Listening Room:
-Safe zone
-Trzeba przej¶æ dwa rzêdy mobów.
-S± dwa rodzaje mobów: agresywne i nie.
-Agresywne bêd± wydawaæ d¼wiêk, te nieagresywne, nie.
-Je¶li us³yszysz d¼wiêk w momencie, kiedy bêdziesz przechodziæ, zmieñ trasê, aby unikn±æ ¶mierci. 
-WF mo¿e u¿yæ peta, ¿eby sprawdziæ, która trasa jest bezpieczna.
-Przechodz±c pój wy³±czcie background music (bgm) i zwiêkszcie na max g³o¶no¶æ efektów d¼wiêkowych, bêdzie lepiej s³ychaæ agresywne moby.
-Ten pój bardzo ³atwo jest przej¶æ korzystaj±c z buga(?). Trzeba wzi±æ questa, wróciæ siê w miejsce, do którego Ciê teleportowa³o i przej¶æ obok mobów przy samej ¶cianie.
-NPC, który daje questa nie wymienia mirage na vouchery, wiêc miejcie przy sobie wystarczaj±co du¿o voucherów.
-Poziom trudno¶ci: banalne

Room 8: Kind or Evil
-Safe zone
-Wykop 10 skrzynek
-Musisz zap³aciæ 100k ¿eby dostaæ questa.
-Po skoñczeniu misji dostaniecie pude³eczko, z którego po otwarciu mo¿e wypa¶æ karta warta 1kk albo 1 gold. Szanse na 1kk s± w okolicach 10%.


Room 9: Stay alive for 100sec
-Safe zone
-Gra wytrzyma³o¶ci
-Je¶li przetrwacie w pokoju 100 sec zostanicie teleportowani do koñcz±cego NPC.
-Po ¶rodku bêdzie kulka, która bêdzie zadawaæ obra¿enia. Ma statusy: “ignore injury” i “ignore defense”, wiêc bramble array itp. równie¿ siê tutaj nie przydadz±.
-MG/EP mo¿e siê leczyæ, coby przetrwaæ.
-Jest patent na przej¶cie tego pokoju. Poczekajcie, a¿ kto¶ teleportuje siê od startowego NPC i odczekajcie o³o 70 sekund. Wtedy natychmiast teleportujcie siê do pokoju. Od razu biegnijcie w róg i nie ruszajcie siê. Kulka ze ¶rodka przestaje targetowaæ w momencie, kiedy kto¶ siê wyteleportuje.
-Poziom trudno¶ci: normalny.


VYP3R wrote:

Graj±c w oknie otwórz managera zadañ, pogadaj z NPC i jak tylko siê przeteleportujesz, to biegnij w róg. Natychmiast zakoñcz proces PW. Odpal PW ponownie i u¿yj force loga. Kulka w ¶rodku nie bêdzie Ciê atakowaæ. Módl siê tylko, ¿eby nikt inny w tym czasie nie wszed³ do pokoju, bo kulka znów zacznie biæ.
Tego patentu nie sprawdza³em jeszcze, jak spróbujê, to potwierdzê albo zaprzeczê.


Room 10: (it’s something like “Explosion room”)
-Safe zone
-Bomba
-Wystarczy pogadaæ z NPC, ¿eby dostaæ kostke.
-Musisz dostaæ siê do pokoi miêdzy 17, a 22 w ci±gu 10 minut. Je¶li siê nie uda, to wybuchasz i wracasz na start.
-Poziom trudno¶ci: raczej prosty. O ile nie trafisz na pêtle pomiêdzy pokojami 12 i 11.



Room 11: Bored
-PK zone
-Prison type
-We¼ questa od NPC
-Poczekaj 3 minuty
-Poziom trudno¶ci: banalny, o ile nie masz kosa z ca³ym serwerem



Room 12: Fate Diverge
-Safe zone
-Loteria
-We¼ questa od NPC
-Zamiast kostki dostaniesz item, który przeniesie Ciê albo o 4 pokoje w przód albo o 1 w ty³
-Poziom trudno¶ci: banalny


Room 13: 6 people working together
-Safe zone
-Albo zbierz 6 osób do pt albo zap³aæ 3 vouchery.
-Podobno po zebraniu pt trzeba ubiæ moba. Nie mam pojêcia czy to prawda, nigdy nie zda¿y³o mi siê widzieæ tu zbieraj±cego siê pt.
-Poziom trudno¶ci: banalny, tyle, ¿e kosztuje trochê wiêcej.



Room 14: I don’t want to leave yet (Rainbow’s note: This is the original name I think.)
-PK zone
-Jeden gracz musi zgin±æ w pokoju (niewa¿ne czy przez PK czy od moba w ¶rodku).
-Kiedy jeden gracz zginie, pojawi siê NPC u którego trzeba oddaæ questa.
-Limit czasu: 20 minut.
-Poziom trudno¶ci: bardzo trudny.

Room 15: Mystery Envoy
-Safe zone
-Masz 1 minute na zabicie tak du¿ej ilo¶ci mobów, ile dasz radê. Je¿eli przekroczysz czas (pamiêtaj, ¿e musisz oddaæ questa w czasie tej jednej minuty, a nie tylko ubiæ moby), to nie dostaniesz nagrody.
-Za ka¿dego ubitego moba dostajesz 1 token.
-Respawn mobów jest d³u¿szy ni¿ 1 minuta, wiêc po zabiciu 5 oddaj misje.
-Poziom trudno¶ci: pój przechodzicie zawsze niezale¿nie od tego, czy dostaniecie tokeny czy nie. Co do samych tokenów: lepiej dostaæ jednego mniej ni¿ nie dostaæ w ogóle, wiêc uwa¿ajcie na czas.


Room 16: Unite to defeat the devil
-Safe zone
-Zabij 1 moba albo zap³aæ 3 vouchery.
-We¼ q od NPC
*Mission 1: kill 1 mob (party is allowed)
*Mission 2: pay to leave


Room 17:

-Safe zone
-Wykop 10 skrzynek
-Musisz zap³aciæ 100k ¿eby dostaæ questa.
-Po skoñczeniu misji dostaniecie pude³eczko, z którego po otwarciu mo¿e wypa¶æ karta warta 1kk albo 1 gold. Szanse na 1kk s± w okolicach 10%.


Room 18: Not strong enough
-Safe zone
-¯eby przej¶æ dalej potrzebujesz 10 streangth card.
-Trzeba kupiæ karte od ludzi w pokoju albo sprzedaæ swoje. Zale¿nie od konkurencji cena kart to miêdzy 60, a 80k. W skupie 30-40k.
-Poziom trudno¶ci: prosty


Room 19: Happy Robber
-Safe zone
-Dostajesz 5 dice voucherów i idziesz dalej.
-Wystarczy pogadaæ z NPC


Room 20: Fate Diverge
-Safe zone
-Loteria
-We¼ questa od NPC
-Zamiast kostki dostaniesz item, który przeniesie Ciê albo o 5 pokoi w przód albo o 2 w ty³
-Poziom trudno¶ci: banalny

Room 21: Monster hunter
-Safe zone
-Masz 2 minuty, ¿eby zabiæ 2 moby.
-Moby s± trudne do zabicia (nie dla WF) i lecz± siê jednocze¶nie bij±c Ciebie.
-Je¶li nie dasz rady, popro¶ kogo¶ o pomoc.
-Poziom trudno¶ci: dla WF banalne. Inne klasy: trochê trudniej, ale bez tragedii.


Room 22:
-Safe zone
-Masz 1 minute na zabicie tak du¿ej ilo¶ci mobów, ile dasz radê. Je¿eli przekroczysz czas (pamiêtaj, ¿e musisz oddaæ questa w czasie tej jednej minuty, a nie tylko ubiæ moby), to nie dostaniesz nagrody.
-Za ka¿dego ubitego moba dostajesz 1 token.
-Respawn mobów jest d³u¿szy ni¿ 1 minuta, wiêc po zabiciu 5 oddaj misje.
-Poziom trudno¶ci: pój przechodzicie zawsze niezale¿nie od tego, czy dostaniecie tokeny czy nie. Co do samych tokenów: lepiej dostaæ jednego mniej ni¿ nie dostaæ w ogóle, wiêc uwa¿ajcie na czas.

Room 23: Hard to differentiate between the real and the fake
-PK zone
-Pogadaj z NPC, przeteleportuje Ciê do pokoju z du¿± ilo¶ci± mobów i kolejnym NPC
-Pogadaj z NPC. Zabij 1 moba. Niektóre s± trudniejsze do zabicia, inne ³atwiejsze. Nie ma sposobu na wyczajenie który jest ³atwy, a który trudny.

Room 24: trickster box
-Safe zone
-Trzeba wykopaæ okre¶lon± ilo¶æ skrzynek.
-Kiedy skoñczysz bêdziesz musieæ wybraæ ile skrzynek ma wykopaæ nastêpny gracz.


Room 25: Dragon Squad Formation
-PK zone
-Trzeba przej¶æ przez pole minowe.
-Wystarczy zatrzymywaæ siê w kwadratach pomiêdzy ko³ami, na których s± miny.


Room 26: Controlling life and death
-PK zone
-We¼ questa i wykop 5 skrzynek.
-Jest mob, który ma Ciê na hita, ale chodzi bardzo wolno. Trzeba go zagrowaæ, odci±gn±æ w róg, a potem biec do ¶rodka i kopaæ skrzynki.
-Poziom trudno¶ci: prosty.


Room 27: Real listening room
-Safe zone
-Trzeba przej¶æ dwa rzêdy mobów.
-S± dwa rodzaje mobów: agresywne i nie.
-Agresywne bêd± wydawaæ d¼wiêk, te nieagresywne, nie.
-Je¶li us³yszysz d¼wiêk w momencie, kiedy bêdziesz przechodziæ, zmieñ trasê, aby unikn±æ ¶mierci.  -WF mo¿e u¿yæ peta, ¿eby sprawdziæ, która trasa jest bezpieczna.
-Przechodz±c pój wy³±czcie background music (bgm) i zwiêkszcie na max g³o¶no¶æ efektów d¼wiêkowych, bêdzie lepiej s³ychaæ agresywne moby.
-Poziom trudno¶ci: trudne. Dla WF, bez wiêkszych problemów.


Room 28: Real counting the apples
-Safe zone
-Trzeba policzyæ kulki

Jest algorytm, ale tylko w przypadku bia³ych i niebieskich kulek:

Dla niebieskich kulek:
1. Je¶li dostaniesz opcje: 13, 14 or 15, odpowied¼ to: 14.
2. Je¶li dostaniesz opcje:  14, 13 or 12, odpowied¼ to: 12.
3. Je¶li dostaniesz opcje:  11, 10 or 12, odpowied¼ to: 12.
4. Je¶li dostaniesz opcje:  09, 14 or 12, odpowied¼ to: 12.
5. Je¶li dostaniesz opcje:  08, 12 or 11, odpowied¼ to: 11.
6. Je¶li dostaniesz opcje:  09, 10 or 11, odpowied¼ to: 11.


Dla bia³ych kulek:
1. Je¶li dostaniesz opcje: 10, 09 or 11. odpowied¼ to: 11.
2. Je¶li dostaniesz opcje: 10, 08 or 11, odpowied¼ to: 10.
3. Je¶li dostaniesz opcje: 10, 08 or 09, odpowied¼ to: 10.
4. Je¶li dostaniesz opcje:11, 10 or 09, odpowied¼ to: 11.

Room 29: Real slaughtering ground
-Safe zone
-Zabij 5 mobów
-We¼ questa od NPC i zacznij zabijaæ.
-Moby atakuje fizycznie, je¶li jeste¶ blisko, a magicznie, je¶li atakujesz z dystansu
-Poziom trudno¶ci: normalny

Room 30: Stay alive for 100sec if you’re a man
-PK zone
-Gra wytrzyma³o¶ci
-Je¶li przetrwacie w pokoju 100 sec zostanicie teleportowani do koñcz±cego NPC.
-Po ¶rodku bêdzie kulka, która bêdzie zadawaæ obra¿enia. Ma statusy: “ignore injury” i “ignore defense”, wiêc bramble array itp. równie¿ siê tutaj nie przydadz±.
-MG/EP mo¿e siê leczyæ, coby przetrwaæ.
-Jest patent na przej¶cie tego pokoju. Poczekajcie, a¿ kto¶ teleportuje siê od startowego NPC i odczekajcie o³o 70 sekund. Wtedy natychmiast teleportujcie siê do pokoju. Od razu biegnijcie w róg i nie ruszajcie siê. Kulka ze ¶rodka przestaje targetowaæ w momencie, kiedy kto¶ siê wyteleportuje.
-Poziom trudno¶ci: trudny

Room 31:
-Safe zone
-Masz 1 minute na zabicie tak du¿ej ilo¶ci mobów, ile dasz radê. Je¿eli przekroczysz czas (pamiêtaj, ¿e musisz oddaæ questa w czasie tej jednej minuty, a nie tylko ubiæ moby), to nie dostaniesz nagrody.
-Za ka¿dego ubitego moba dostajesz 1 token.
-Respawn mobów jest d³u¿szy ni¿ 1 minuta, wiêc po zabiciu 5 oddaj misje.
-Poziom trudno¶ci: pój przechodzicie zawsze niezale¿nie od tego, czy dostaniecie tokeny czy nie. Co do samych tokenów: lepiej dostaæ jednego mniej ni¿ nie dostaæ w ogóle, wiêc uwa¿ajcie na czas.

Room 32: Even more bored
-PK zone
-We¼ questa i poczekaj 5 minut.

Room 33: Info on monster hunter
-PK zone
-Masz 2 minuty, ¿eby zabiæ 2 moby.
-Moby s± trudne do zabicia (nie dla WF) i lecz± siê jednocze¶nie bij±c Ciebie.
-Je¶li nie dasz rady, popro¶ kogo¶ o pomoc.
-Poziom trudno¶ci: dla WF banalne. Inne klasy: trochê trudniej, ale bez tragedii.


Room 34: Actually I don’t want to leave yet
-PK zone
-Jeden gracz musi zgin±æ w pokoju (niewa¿ne czy przez PK czy od moba w ¶rodku).
-Kiedy jeden gracz zginie, pojawi siê NPC u którego trzeba oddaæ questa.
-Limit czasu: 20 minut.
-Poziom trudno¶ci: bardzo trudny.



Room 35: Fate Diverge
-Safe zone
-Loteria
-We¼ questa od NPC
-Zamiast kostki dostaniesz item, który przeniesie Ciê albo o 6 pokoi w przód albo o 3 w ty³
-Poziom trudno¶ci: banalny


Room 36: Dig till you cry
-PK zone
-Wykop 10 skrzynek

Room 37: Very very lucky
-Safe zone
-Zap³aæ 200k, ¿eby przej¶æ. Dostaniesz item, z którego mo¿e wypa¶æ:
~Dice Voucher - 10 (20%)
~Daemonic Cube Good Card (5%) (warte 1kk)
~Daemonic Cube Fortune Card (1%) (warte 5kk)
~Daemonic Omnipotent Card - 2 (14%)
~Mirage stone - 3 (60%)

Room 38: BT version Dragon Squad Formation
-PK zone
-Zaawansowana wersja pokoju nr 25. Ró¿ni± siê tym, ¿e biegaj± moby, które maj± ka¿dego na hita.
-Najlepiej poczekaæ, a¿ moby zaczn± i¶æ w kierunku ¶rodka, a potem ruszyæ wzd³u¿ ¶ciany. Jednak przej¶cie tego graniczy z cudem.

Room 39: You reap what you sowed
-Safe zone
-Trzeba wykopaæ okre¶lon± ilo¶æ skrzynek.
-Kiedy skoñczysz bêdziesz musieæ wybraæ ile skrzynek ma wykopaæ nastêpny gracz.

Room 40: Good or Bad
-Safe zone
-Wykop 20 skrzynek.
-Dostaniesz item, z którego mo¿e wypa¶æ 5kk albo 1 gold.

Room 41: 3 unite as 1
-Safe zone
-Trzeba zebraæ 3 osoby w pt albo zap³aciæ 10 voucherów.


Room 42:
-Safe zone
-Masz 1 minute na zabicie tak du¿ej ilo¶ci mobów, ile dasz radê. Je¿eli przekroczysz czas (pamiêtaj, ¿e musisz oddaæ questa w czasie tej jednej minuty, a nie tylko ubiæ moby), to nie dostaniesz nagrody.
-Za ka¿dego ubitego moba dostajesz 1 token.
-Respawn mobów jest d³u¿szy ni¿ 1 minuta, wiêc po zabiciu 5 oddaj misje.
-Poziom trudno¶ci: pój przechodzicie zawsze niezale¿nie od tego, czy dostaniecie tokeny czy nie. Co do samych tokenów: lepiej dostaæ jednego mniej ni¿ nie dostaæ w ogóle, wiêc uwa¿ajcie na czas.


Room 43: Unite to defeat the devil
-PK zone
-Zabij 1 moba albo zap³aæ 10 voucherów.
-Mob jest bardzo mocny. Solo jest w stanie go wzi±æ raczej tylko high lvl WF i to z herciem. Dlatego lepiej poczekaæ na wiêcej osób
-Nie zapomnijcie wzi±æ questa i party.

Room 44: Bomb again
-PK zone
-W ci±gu 10 minut trzeba dostaæ siê do pokoju 50. Je¶li nie zd±¿ysz, to wracasz do pocz±tku.


Room 45: Open sesame
-PK zone
-Zobaczysz moba, który bije bardzo s³abo (ma jednak sporo hp i def).
-Nie dzia³aj± skille obronne (Bramble Array itp.).
-Kiedy mob padnie, pogadaj z NPC.
-Im wiêcej graczy, tym ³atwiej przej¶æ
-Poziom trudno¶ci: do¶æ trudny. Nie polecam bicia solo.

Room 46: Still not strong enough
-Safe zone
-¯eby przej¶æ dalej potrzebujesz 10 overlord card.
-Trzeba kupiæ karte od ludzi w pokoju albo sprzedaæ swoje. Zale¿nie od konkurencji cena kart to miêdzy 150, a 300k. W skupie 100-200k.
-Poziom trudno¶ci: prosty


Room 47: Survive for 100sec if you’re a man (rainbow’s notes: Geez, in the Chinese version, it’s “survive for hundred seconds if you're a hunk”. Erm.. what if I’m a girl? ~_~)
-PK zone
-Gra wytrzyma³o¶ci
-Je¶li przetrwacie w pokoju 100 sec zostanicie teleportowani do koñcz±cego NPC.
-Po ¶rodku bêdzie kulka, która bêdzie zadawaæ obra¿enia. Ma statusy: “ignore injury” i “ignore defense”, wiêc bramble array itp. równie¿ siê tutaj nie przydadz±.
-MG/EP mo¿e siê leczyæ, coby przetrwaæ.
-Jest patent na przej¶cie tego pokoju. Poczekajcie, a¿ kto¶ teleportuje siê od startowego NPC i odczekajcie o³o 70 sekund. Wtedy natychmiast teleportujcie siê do pokoju. Od razu biegnijcie w róg i nie ruszajcie siê. Kulka ze ¶rodka przestaje targetowaæ w momencie, kiedy kto¶ siê wyteleportuje.
-Poziom trudno¶ci: niesamowicie trudny

Room 48: Dig till you cry
-PK zone
-Wykop 15 skrzynek
-Poziom trudno¶ci: banalny


Room 49: Snatch the prize
-Safe zone
-Zabij tyle mobów, ile dasz radê w 2 minut.
-Ka¿dy mob = 5k EXP i 1k SP
-Nie b±d¼ zach³anny, gdy¿, je¶li nie wyrobisz siê w 2 minuty, to wracasz do pokoju 1.
-Poziom trudno¶ci: banalny. Mo¿na u¿ywaæ aoe.


Final destination of fate
-Safe zone
-Pój koñcowy
-Odbierz nagrodê i wróæ do punktu startowego.

Pój 51
S± 2 czêsci tego pokoju.
W pierwszej czê¶ci p³acimy 150k i zabijamy 6 mobów w 5 minut.
W drugiej czê¶ci równie¿ mamy 5 minut na wykonanie zadania. Kiedy dostaniesz siê do ¶rodka zobaczysz szachownice (5x5) z ró¿nymi kolorami. Pomiêdzy polami szachownicy zobaczysz filary. Wybieraj na nich kolor inny ni¿ na s±siednich. (Z tego co rozumiem nie mog± s±siadowaæ ze sob± 2 takie same kolory, ale nie jestem pewien).


Pój 52
Zabij bossa w 12 minut. Mo¿esz poddaæ misjê (give up) ale nie dostaniesz nagrody. Pamiêtaj, ze poziom ataku bossa wzrasta z ka¿dym poziomem. Proszê byæ ostro¿nym. Za ka¿dego bossa mo¿esz dostaæ 1 kartê bonusow±.

Pój 53
Ten pój ma 3 moby i jeden z nich to boss z misji, który atakuje automatycznie. Nie próbuj atakowaæ ich poniewa¿ s± zbyt silni. Zluruj je do kuli, która je zabije. Mo¿esz pó¼niej musieæ wykopaæ skrzynkê. S± tam 2, ale da siê kopaæ tylko jedn±.

Pój 54
W tym pokoju musisz zap³aciæ 100k ¿eby przej¶æ dalej. Mo¿esz wylosowaæ jak±¶ nagrodê (ale nie sprecyzowane w co..)
Eustachy: "w pokoju 54 nagroda jest " Daemonic Cube Lottery Coin" img/smilies/wink"

Pój 55
W tym pokoju dostajesz voucher od jednego NPC i po rozmowie z drugim NPC dostajesz losow± nagrodê.

Pój 56
12 dziur
Pokoj aby dostaæ misjê i oddaæ misjê: 448,659 ---- A
Inne pokoje:
448,639-----B, 1st row 1st hole to C, 1st row 3rd hole to D, 2nd row 1st hole to E, 2nd row 3rd hole to A
438,659-----C, 1st row 1st hole to E, 1st row 2nd hole to D, Other no use.
438,649-----D, 1st row 1st hole to C, 1st row 3rd hole to E, other no use
438,639-----E, 1st row 1st hole to C, 1st row 2nd hole to D, 2nd row 2nd hole to B
(row - wiersz, hole - dziura;  <- nie chce mi sie przepisywaæ  )

Pój A jest po to ¿eby wzi±æ i oddaæ misjê. Po wziêciu misji z pokoju A musisz pomóc NPC to znale¼æ jego brata w jednym z piêciu pozosta³ych pokoi. Jak go znajdziesz, to wróc do brata. Trudno¶æ polega na tym, ¿e mamy 12 teleportów, z których mo¿na skorzystaæ.
Je¿eli nie mo¿esz znale¼æ brata nie wracaj do pokoju A, bo Ciê przeteleportuje do Pokoju 1.

Pój 57
Taki sam ja wy¶cigi konne. Masz ró¿ne kolory kulek z ró¿nymi efektami kiedy je dotkniesz. Musisz odnale¼æ wskazanego NPC aby zdobyæ/oddaæ misjê. Masz na to 5 minut. W pokoju masz 4 NPC
czerwony kolor = odejmuje hp
¿ó³ty kolor = stun
zielony kolor = spowolnienie

Pój 58
W tym pokoju dostaniesz "fate - gold medal". Potrzebne Ci s± dwie... Drug± ma inny gracz. Oznacza to PK
Mo¿na wykupiæ siê za 10 "Universal Card", bez potrzeby PK.

Pój 59
600k kosztuje przej¶cie do pokoju 60, lub 200k do innego pokoju.

Pój 60
Po prostu oddajesz misjê.


http://img89.imageshack.us/img89/5618/fallenangelm.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.032 seconds, 7 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.patapon3.pun.pl www.dts.pun.pl www.alkoholizmpomoc.pun.pl www.vanilla.pun.pl www.cs-erathia.pun.pl